nih member aku jugakla :)


once upon a time , ecece . habissla korang mesti tak faham nanti bila aku speaking sebab english aku level dia terlalu tinggi . haha . tibatiba teringat kat sorang minah ni . dia suruh aku tulis entry pasal dia . haha . okayla ! aku akan makbulkan citacita dia tuh . huhu .

******************************

nama dia adalah WAN AFIQAH WAN AZMI dilahirkan pada tanggal 3 mac 1994 di ........... ? pada jam ...... ? sume tu aku tak tahu . tak sempat tanya lagi dekat dia . haha . dulu dia sama sekolah dengan aku tapi sekarang dia kat teknik tunku jaafar . nak diceritakan dulu masa form 4 dia sama kelas dengan aku . kelas 4 ibnu sina . eh ! cerita jea lebeyh orangnya mana ? kan kan ? hehe . ni haa ghoman ea .


amacam ? mengancam tak ? ke rasa terancam ? hehe . yang aku still ingat sampai sekarang dia nih suka sangat tidur dalam kelas mengalahkan aku . tapi aku salute gila lahh . sebab even dia tidur time cikgu mengajar pun dia still boleh jawab kot cikgu tanya dia balik . yang peliknya , ketika guru mengajar , dia elok jea tidur . bila cikgu tanya soalan kat dia , dia boleh jawab . gila pandai ah perempuan nih . hehe . nah ! korang tengok lahh picture dia lagi . 


haa . korang tengok pun dia ni sure tahu dia ni memang gilagila kan . haha . tapi seronok dapat member macam dia . sporting ! ada lagi satu hal yang aku memang respect sebab dia seorang yang berani . sebagai contoh masa tu dekat musolla , ili + aja kecik kene berdiri dekat depan sebab sod yang suruh . kesian kat dorang masa tu . bagi aku itu malu kot . then , wanna pun terus pergi depan tarik si ili + aja nih . perghh ! masa tu aku agak tak sangka lahh . yelah . ibaratkan macam melawan si sod tu lahh . tapi memang patut pun lawan dia . huh ! ntah papela . kot nak hukum dorang pun bukan camtu caranya ustazah oii . tu jelahh kot entry untuk kali nih . ni picture last untuk tatapan korang . asyik pakai baju sekolah jea kan ? :)


*****************************

1 kumEn rumEn:

Maria Abraham on February 20, 2011 said...

i like this one.yeah wanna memng cool thp gila babi lar..kau buat aku rndu die..hahah

Post a Comment

 

berikanlah aku HIDAYAH Mu Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template