hey guys ! :) hari ini first time untuk tahun nih aku balik rumah menaiki bas . hehe . seronok jugakla dapat jalanjalan kejap tadi . entry kali nih aku nak cerita siked pasal aku selama aku tak balik rumah nih . huu ~ 
pada hari selasa yang lepas , sekolah kami telah mengadakan sambutan maulidur rasul yang berlangsung dengan jayanya . ecece . macam nak buad laporan pulak haa . haha . aku rasa time tuh semua form 5 nak pakai purdah , pakai selendang , yang lelaki pulak nak panjang2kan sideburn lahh , pakai spekla bagai . haha . tapi seronok sangat ! yelahh . tahun last persekolahan lahh katakan . after habis majlis kami pun ambil picture ramairamai . wah ~ kenangan seyh . kot korang nak tengok picture2 uh tengokla dekat fb okays ? tapi nanti aku upload lagi banyak . eh ! tadikan ada orang kirimsalam kat aku , irsyad yang tolong sampaikan . so sepanjang hari aku tersenyum . haha . okeys ! tak tahu nak taip apa lagi ? idea plish ?

0 kumEn rumEn:

Post a Comment

 

berikanlah aku HIDAYAH Mu Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template