assalamualaikum ? haa . jawab2 . tak jawab dosa . kalau jawab gatal . haha . penah dengar orang cakap camtu tak ? jawab dalam hati okeyh ? tidak perlu kuatkuat sebab saya confident sangat yang saya tidak akan dengar . haha . okayla . malam ni saya akan bongkarkan rahsia saya kepada anda . haha . saya sudah tidak sanggup untuk memendam lagi rahsia ini . sebenarnya status saya bukan lagi single . saya couple , dengan sorang mamat nih . saya memang sudah jatuh cinta dengan dia tahap gaban la katakan . ibarat mimpi tak kenyang , mandi tak lena , makan tak basah ! dia memang sudah menguasai diri saya sepenuhnya . jangan gelak boleh tak ? ouh ! tidak gelak langsung eh ? maaf . ehm . dia memang handsome dan digilai ramai tapi hanya saya sahaja yang bertuah kerana memiliki si dia . inilah wajahnya .



sila lihat sekali lagi .



tolongla lihatnya lagi .



kacak kan ? lakonan ini hanya semata-mata . tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun pun sedang pengsan , koma , dan sebagainya . haha .

0 kumEn rumEn:

Post a Comment

 

berikanlah aku HIDAYAH Mu Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template